I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

پنج شنبه هفته پیش, قسمت آخر این برنامه هم پخش شد. به نظر خودم برنامه خیلی جالب و زیبایی بود و البته ماجراجویانه!

در رابطه با زیرنویسشم که هنوز خبری نیست!

لینک دانلود:

حجم:154MB



نظرات شما عزیزان:

ساشا
ساعت3:35---3 اسفند 1393
دستتون درد نکنه .واقعا خوب بود
فقط لطفا وقتی زیر نویس هاش اومد جدا
از فیلم بزارید. بازم ممنون


مهسا19
ساعت2:09---2 اسفند 1393
یعنی الان باید منم مثه خودت بگم نمیخواد لازم نکرده نیازی به کمک و زحمت جنابعالی نیست؟؟؟؟ نه من اینو نمی گم! من می گم: ممنون هادی که جوابمو دادی! از پوران می پرسم نشد مزاحمت میشم!
بذار لااقل فک کنم چیزی عوض نشده! فک کنم اصلا توهینی نشنیدم ناراحت نشدم...


آرامیس
ساعت9:37---1 اسفند 1393
حالا خودت ببینی میفهمی چقددددددددددر روحشون زنده شد
پاسخ: :))


مهسا19
ساعت2:36---1 اسفند 1393
خیلی ممنون
بچه ها کیفیتش چه جوریاس؟ من مردم میخوام ببینمش هی میگم شاید با ساب بیاد :|
پاسخ:کیفیت هر چهار قسمت 360 هستش.....720 رو بخوای فک کنم پوران داشته باشه......اگه نداشت بگو میگردم بهت میدم


آرامیس
ساعت23:22---30 بهمن 1393
خوب مگه مجبورن برن سونا بعد اونجا جیغ بکشن؟
پاسخ: والا خودم هنوز برنامه رو ندیدم....اما اینجور ماساژا روح آدم رو زنده میکنه!


دارتانیان
ساعت23:04---30 بهمن 1393
چرا کسی اینا رو زیرنویس نمیکنه؟
پاسخ: نظری ندارم :دی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com